مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1396 ساعت 09:552018-02-12دانش

تمدید مهلت ثبت نام در کارگاه آشنایی با طرح شتابگر ملی ایران


مهلت ثبت نام در کارگاه یک روزه "آشنایی با طرح چشمه نور ایران (شتابگر ملی ایران) و کاربردهای آن" تا فردا، 24 بهمن ماه جاری تمدید شد.

- مهلت ثبت نام در کارگاه یک روزه "آشنایی با طرح چشمه نور ایران (شتابگر ملی ایران) و کاربردهای آن" تا فردا، 24 بهمن ماه جاری تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارگاه یک روزه آشنایی با طرح چشمه نور ایران (شتابگر ملی ایران) و کاربردهای آن از سوی دانشکده علوم و فناوری بین رشته ای با همکاری پژوهشگاه دانش های بنیادی(IPM) و طرح چشمه نور ایران، 25 بهمن جاری در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.

از جمله محورهای این کارگاه می توان به طرح چشمه نور ایران؛ نوری تازه بر علم کشور، آشنایی با شتابگر سنکروترون و تابش سنکروترونی، کاربردهای تابش سنکروترون در علوم، مهندسی و پزشکی و چالش ها و فرصت های پیش رو در ساخت و بهره برداری از شتابگر سنکروترونی با گسیلندگی کم اشاره کرد.

جواد رحیقی، استاد فیزیک تجربی پژوهشگاه دانش های بنیادی(IPM)، مدیر طرح چشمه نور ایران و رییس کمیته آموزش پروژه سزامی (سنکروترون خاورمیانه)، مرتضی جعفرزاده هماهنگ کننده فنی طرح چشمه نور ایران از پژوهشگاه دانش های بنیادی، احسان سلیمی سرگروه خطوط باریکه/ آموزش و ظرفیت سازی طرح چشمه نور ایران و آتیه زمانی از پژوهشگاه دانش های بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ثبت نام در کارگاه آشنایی با طرح شتابگر ملی ایران

تمدید مهلت ثبت نام در کارگاه آشنایی با طرح شتابگر ملی ایران