مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1396 ساعت 15:062018-02-05سياسي

انقلاب اسلامی، کشور را وارد فاز جدیدی کرد/ شاهد بلوغ نظام اسلامی هستیم


معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: انقلاب اسلامی، کشور را وارد فاز جدیدی کرد که در جهان خود را شناختیم؛ امروزه در دوره بلوغ انقلاب هستیم ولی دوره بلوغ به معنای دوره تکامل نیست و باید ببینیم چگونه می توان به وظایف خود عمل کزد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شهرکرد، غلام رضا غفاری ظهر امروز در جشن انقلاب ویژه دانشگاهیان در دانشگاه شهرکرد، اظهار کرد: بقا و پایداری انقلاب اسلامی ایران نشان از عظمت و دستاوردهای آن دارد که در راه ماندگاری این انقلاب نیروهای اجتماعی، مردم و .

صاحب نقش بودند.

وی با اشاره به اینکه امروز دانشگاه به عنوان یک سرمایه و یک مجموعه که بر مبنای خلاقیت و هوشیاری عمل کرده در توسعه ایران نقش مهمی داشته است، افزود: باید دانشگاه خود را در عین همه موفقیتش نقد کند.

معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه امروزه نقد در حوزه تغییر و تحولات باید دوره ای باشد و نقد هر دوره باید بر مبنای شرایط آن باشد، ادامه داد: امروزه صحبت از دانشگاه نسل سوم می شود یعنی دانشگاهی که بهره مند از ظرفیت های چندگانه است.

غفاری با تأکید بر اینکه کار ویژه و مأموریت دانشگاه تنها علم آموزی نیست بلکه دانشگاه یک نهاد اجتماعی و فرهنگی است که باید شیوه زندگی کردن را آموزش دهد، عنوان کرد: دیگر دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی، کشور را وارد فاز جدیدی کرد/ شاهد بلوغ نظام اسلامی هستیم

انقلاب اسلامی، کشور را وارد فاز جدیدی کرد/ شاهد بلوغ نظام اسلامی هستیم