مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 11:552018-01-21سياسي

فرهنگی: موضوع دفاعی و موشکی ایران ارتباطی با برجام ندارد


یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه محدود کردن فعالیت های هسته ای خلاف برجام است، گفت: موضوع دفاعی و موشکی ایران ارتباطی با برجام ندارند.

- لذا اگر آمریکایی ها بخواهند قانون جدیدی خلاف برجام تصویب کنند جامعه بین المللی این حق را برای ایران قائل باشد که در تصمیمات قبلی خود تجدید نظر نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین فرهنگی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: دولت و کنگره آمریکا به دنبال اعمال تحریم های جدیدی است که صراحتا با کلیت برجام مخالفت دارند، محدود کردن فعالیت های هسته ای خلاف صریح برجام است.

همچنین نظارت ویژه ادعایی مغایر برجام و نظارت هایی که در چارچوب آژانس تعیین شده، می باشد.

وی با تاکید بر اینکه موضوع دفاعی و موشکی ایران ارتباطی با برجام ندارد، گفت: اگر آمریکایی ها می خواهند قانون جدیدی خلاف برجام تصویب کنند، جامعه بین المللی باید این حق را برای ایران قائل باشد که در تصمیمات قبلی خود تجدید نظر کنند، بنابراین برجام هیچ خاصیتی برای کشورمان نداشته باشد را چرا باید اجرا کنیم.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اعتراضات اخیر در آمریکا گفت: این روزها شاهد اعتراض چندین میلیونی مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگی: موضوع دفاعی و موشکی ایران ارتباطی با برجام ندارد

فرهنگی: موضوع دفاعی و موشکی ایران ارتباطی با برجام ندارد