مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1396 ساعت 14:012018-01-07ورزشي

خسروی سرمربی جدید صبای قم/ بازگشت قمی ها به ترکیب اصلی صبا


پنج فوتبالیست استان قم با صلاحدید کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در دور برگشت رقابت های این فصل لیگ آزادگان به ترکیب این تیم بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، دیدارهای دور برگشت فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان از امروز یکشنبه هفدهم دی ماه با رقابت 18 تیم در 9 مسابقه همزمان آغاز می شود و تیم فوتبال صبای قم در دیداری خانگی میزبان تیم آلومینیوم سازی اراک خواهد بود.

صبای قم در حالی عصر امروز دهمین بازی خانگی این فصل را در حضور احتمالی تماشاگران قمی در ورزشگاه یادگار امام این شهر انجام می دهد که نسبت به نیم فصل نخست با توجه به مشکلات مدیریتی، مالی و برخی موانع دیگر بارها دست خوش تغییر و تحول شده و امروز با شمایلی متفاوت وارد میدان خواهد شد.

* 5 فوتبالیست قمی به صبا بازگشتند در نیم فصل نخست مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران جام آزادگان برخی بازیکنان بومی صبا بعد از هفته سوم به دلیل تغییرات مدیریتی این تیم از صبا جدا شدند اما آنهایی که به جای بازیکنان بومی به عضویت صبا در آمده بودند اکنون در اعتراض به مشکلات مالی از این تیم قهر کرده اند.

بازیکنانی نظیر محمد عرب خراسانی، حمیدرضا پاکیزه، محسن کرمی، میلاد آبادی و اسامه کاویان پور فوتبالیست های قمی هستند که در نیم فصل نخست بار سنگین صبای بی پول و بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسروی سرمربی جدید صبای قم/ بازگشت قمی ها به ترکیب اصلی صبا

خسروی سرمربی جدید صبای قم/ بازگشت قمی ها به ترکیب اصلی صبا