مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1396 ساعت 10:452018-01-07فرهنگي

انتشار خطابه های نوبل و چند کتاب ترجمه


کتاب های «پروانه و تانک»، «داستان های برق آسا»، «خرده داستان ها»، «گیتانجَلی» و کتاب صوتی «خدمت به حقیقت، خدمت به آزادی» (شامل خطابه های برندگان نوبل ادبیات) به تازگی منتشر شده اند.

- کتاب های پروانه و تانک ، داستان های برق آسا ، خرده داستان ها ، گیتانجَلی و کتاب صوتی خدمت به حقیقت، خدمت به آزادی (شامل خطابه های برندگان نوبل ادبیات) به تازگی منتشر شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتاب پروانه و تانک و سه داستان دیگر از جنگ داخلی اسپانیا از ارنست همینگوی با ترجمه رضا قیصریه در 144 صفحه با شمارگان 1000 نسخه و قیمت 14 هزار تومان در نشر کارگاه اتفاق منتشر شده است.

این کتاب با این داستان ها و مطلب همراه است: خبرچینی، پروانه و تانک، شب قبل از نبرد، زیر ستیغ، داستان های جنگ اسپانیای همینگوی از مارتین لاین با ترجمه مدرس.

در بخشی از داستان های جنگ اسپانیای همینگوی می خوانیم: به پنج داستانی که از تجربه همینگوی در جنگ داخلی اسپانیا مایه گرفته اند تا به حال توجه اندکی شده است؛ ولی این داستان ها سزاوار توجه اند، چون همینگوی مشغله های ذهنی عمده و تم های دائمی اش را در این ها مطرح می کند و از همین گزارش های تجربه اسپانیا بود که رمان بزرگ برای که زنگ ها به صدا درمی آیند نوشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار خطابه های نوبل و چند کتاب ترجمه

انتشار خطابه های نوبل و چند کتاب ترجمه