مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1396 ساعت 14:052018-01-03بين الملل

هاآرتص از مذاکرات محرمانه بین مصر و اسراییل درباره موشک های غزه پرده برداشت


روزنامه اسراییلی هاآرتص از مذاکرات محرمانه میان مصر و رژیم صهیونیستی با هدف ممانعت از رسیدن به حد تنش نظامی در غزه پرده برداشت.

- عکس تزیینی است روزنامه اسراییلی هاآرتص از مذاکرات محرمانه میان مصر و رژیم صهیونیستی با هدف ممانعت از رسیدن به حد تنش نظامی در غزه پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه عبری زبان به نقل از منابع مصری نوشت: مصر طی این مذاکرات محرمانه به اسراییل ابلاغ کرده که واکنش نامناسب اسراییل به موشک های گروه های فلسطینی در غزه به سمت شهرک ها تشکیلات خودگردان فلسطین از برعهده گرفتن مسؤولیت امنیتی در غزه منع می کند.

از زمان اعلام تصمیم دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسراییل، حدود 40 موشک از نوار غزه به شهرک های اسراییل پرتاب شده است.

به نوشته این روزنامه، تشکیلات خودگردان فلسطین در حال حاضر نسبت به برعهده گرفتن مسؤولیت نوار غزه به دلیل ناتوانی در تسلط بر تمامی گروه های مسلح نوار غزه تردید دارد.

روزنامه هاآرتص، همچنین نوشت: مصر از تمامی طرف ها خواسته محتاطانه رفتار کنند و صبر بیشتری را علیه شلیک موشک ها از جمله خود اسراییل پیشه کنند.

این روزنامه به پیام هایی که مصر به حنبش حماس ارسال کرده و از رهبری حماس خواسته تا مانع شلیک موشک از سوی گروه های مقاومت شود، اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاآرتص از مذاکرات محرمانه بین مصر و اسراییل درباره موشک های غزه پرده برداشت

هاآرتص از مذاکرات محرمانه بین مصر و اسراییل درباره موشک های غزه پرده برداشت