مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1396 ساعت 15:352017-12-31سياسي

دنبال این هستیم که ایران پنجمین پایتخت مد در دنیا باشد


دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت: ماندگاری آثار، به داشتن مفهوم ارتباط دارد و تغییر رنگ پارچه، چاپ جدید به معنی طرح جدید نیست.

به دنبال این هستیم تا ساختارهایی طراحی شود که بعد از چهار پایتخت اصلی مد در دنیا، - ما کشور پنجم باشیم و این موضوع دور از انتظار نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری عصر گفتگوی قلم ، حمید قبادی در نخستین جشنواره طراحی لباس و تولید کنندگان پوشاک ایران بیان کرد: البته کشورمان در طراحی هزاران درجه جلوتر از سایرکشورها حرکت کرده و تاکید می کنم در طراحی پیشرفت خوبی داشتیم، البته صرف ادعا نمی شود باید ساختارهای مبتنی بر اندیشه و فکر، مدرسه مد و مراکز اصلی را ایجاد کنیم.

او گفت: قانون مد ولباس سال هاست که به تصویب رسیده و براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی بنا نهاده شده است.

به همین دلیل موضوع طراحی، خلق اثر، فکر و اندیشه در حوزه لباس مورد احترام قرار گرفت، چرا که پیش از این ما مرجع و نهادی را نداشتیم و می توان گفت در سال های اخیر با ساز و کار مناسبی این رویداد فرهنگی به شکل قانونی و سامان یافته در کشور اجرا می شود.

وی افزود: جشنواره و آیین نامه هایی به تصویب رسید که چارچوب طراحی و مدسازی را در کشور شکل داده و در پنج سال گذشته موضوع مد را در کشور به یک جایگاه قابل توجهی رسانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال این هستیم که ایران پنجمین پایتخت مد در دنیا باشد

دنبال این هستیم که ایران پنجمین پایتخت مد در دنیا باشد