مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1396 ساعت 11:402017-12-25سياسي

علی یونسی «مشاور روحانی در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی» شد


علی یونسی مشاور روحانی در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی شد " رییس جمهور در حکمی حجت الاسلام یونسی را به عنوان مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور در حکمی حجت الاسلام علی یونسی را به عنوان مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی منصوب کرد.

متن حکم حجت الاسلام حسن روحانی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای علی یونسی نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی منصوب می شوید.

انتظار دارد با پیگیری امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی نسبت به ارایه مشاوره بهنگام در چارچوب مقررات کشور و منشور حقوق شهروندی اقدام نمایید.

توفیق شما را در خدمت به نظام اسلامی و ملت شریف ایران با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ مسألت می نمایم.

حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، حجت الاسلام روحانی در حکم دیگری حسینعلی امیری را به عنوان معاون امور مجلس رییس جمهور منصوب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی یونسی «مشاور روحانی در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی» شد

علی یونسی «مشاور روحانی در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی» شد