مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1396 ساعت 18:102017-12-10سياسي

مرعشی: یک جامعه سالم نیازمند سیاستمدارانی مردمی، متواضع و انتقادپذیر است


سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی ایران اظهار کرد: نباید با تفکرات غلط یا خودکامگی فضای جامعه را مسموم کرد و یک جامعه پویا و سالم نیازمند سیاستمدارانی مردمی، - متواضع و انتقاد پذیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حسین مرعشی در دومین کنگره حزب کارگزاران سازندگی ایلام و در جمع اعضا و حامیان این حزب، گفت: همراهی و همدلی با مردم در سایه اتحاد و همبستگی با دیگر جریان های سیاسی تنها راه پیشرفت جامعه و برطرف ساختن مشکلات مردم است.

سیاستمداران باید قادر باشند فضای سیاسی را کنترل کرده و آن فضا را مطابق با معیارهای جامعه و اهداف حزبی و سیاسی خود بسازند.

وی ادامه داد: نباید با تفکرات غلط یا خودکامگی فضای جامعه را مسموم کرد، بلکه یک جامعه پویا و سالم نیازمند سیاستمدارانی مردمی، متواضع و انتقاد پذیر است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی ایشان را نمونه بارز یک سیاستمدار مردمی، متواضع، کارکشته و معتقد و متعهد به تفکرهای حزبی معرفی کرد و گفت: ایشان از هیچ تلاشی برای احقاق حق مردم دریغ نکرد و همواره تفکرات این مجاهد عالم در جامعه ماندگار خواهد ماند.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی تاکید کرد: سیاستمداران و سران احزاب سیاسی باید به دور از خودکامگی و استبداد رای خود را بدون هیچ چشم داشتی فدای جامعه و مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرعشی: یک جامعه سالم نیازمند سیاستمدارانی مردمی، متواضع و انتقادپذیر است

مرعشی: یک جامعه سالم نیازمند سیاستمدارانی مردمی، متواضع و انتقادپذیر است