مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1396 ساعت 10:502017-12-09ورزشي

آغاز دوباره عملیات امداد کوهنوردان مفقودشده با 120 امدادگر


مسئول کارگروه ایمنی و نجات هیات کوهنوردی خراسان رضوی می گوید 120 امدادگر از دقایق اولیه صبح شنبه عملیات جست و جو برای یافتن کوهنوردان مفقودشده در لرستان را از سر گرفته اند.

- مسئول کارگروه ایمنی و نجات هیات کوهنوردی خراسان رضوی خبر داد آغاز دوباره عملیات امداد کوهنوردان مفقودشده با 120 امدادگر مسئول کارگروه ایمنی و نجات هیات کوهنوردی خراسان رضوی می گوید 120 امدادگر از دقایق اولیه صبح شنبه عملیات جست و جو برای یافتن کوهنوردان مفقودشده در لرستان را از سر گرفته اند.

مجید مذهبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت تیم کوهنوردی مفقودشده خراسان رضوی در کوه های اشترانکوه اظهار کرد: هفت عضو تیم کوهنوردی استان در استان لرستان مفقود هستند، دو نفر هم به نام های علیرضا عامری و مرتضی غلامپور، پلنگ برفی ایران متاسفانه جان خود را از دست داده اند.

وی افزود: امدادگران، کوهنوردان و تیم های امداد و نجات لرستان همگی بسیج شده اند و حدودا 120 امدادگر با طلوع نخستین پرتوهای نور در صبح شنبه، جست و جو را دوباره آغاز کرده اند.

مذهبی تصریح کرد: شب هیچ کاری نمی توان انجام داد زیرا باید پیش از هرگونه فعالیتی باید به فکر سلامتی نیروهای امداد و نجات باشیم که کار جست و جو را انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دوباره عملیات امداد کوهنوردان مفقودشده با 120 امدادگر

آغاز دوباره عملیات امداد کوهنوردان مفقودشده با 120 امدادگر