مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1396 ساعت 02:252017-12-04فرهنگي

بهترین آثار جنایی 2017 بریتانیا


سال 2017 سالی موفق و پربار از نظر خلق آثار جنایی بود و شماری از کتاب های قابل توجه در این ژانر در بریتانیا، به عنوان مرکز این ژانر، به دست چاپ سپرده شدند و به بازار کتاب آمدند.

- از زمانی که شرلوک هولمز از آبشار رایشنباخ پایین افتاد و در حالی که همه فکر می کردند باید مرده باشد، دوباره وارد داستان شد، علاقه به زنده کردن شخصیت از دست رفته زیاد بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از تلگراف، جان لوکره امسال با انتشار کتابی با عنوان میراث جاسوسان که از سوی انتشارات پنگوئن به قیمت 20 پوند منتشر شده، بار دیگر دنیای اسرارآمیز جورج اسمایلی را پس از 25 سال غیبت در دنیای جاسوسی روایت کرد.

این کتاب که پیتر گیوم راوی داستان آن است هر چند شبیه روایت یک رویا به نظر می رسد، اما در نهایت یادآور شاهکارهای اولیه این چهره مشهور دنیای ادبیات جاسوسی است.

پائولا هاوکینز نویسنده کتاب پرفروش دختر در قطار که به یک پدیده در میان کتاب خوانان بدل شده بود و میلیون ها نسخه از کتابش به فروش رفت، امسال با کتاب در آب از انتشارات دابلدی که با قیمت 20 پوند منتشر شد، به بازار کتاب بازگشت.

هر چند این کتاب از کتاب لوکره کم اهمیت تر است، اما از زوایای کاملا متفاوت به موضوع تاثیر یک مجموعه از مرگ های خشن در دهکده ای در شمال کشور می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین آثار جنایی 2017 بریتانیا

بهترین آثار جنایی 2017 بریتانیا