مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1396 ساعت 06:062017-12-02سياسي

یادداشت/ زهرا چیذری برجام طرح تحول سلامت


با پایان انتخابات دولت از برنامه هایی همچون کاهش فرانشیز بستری به 6درصد در شهرها و 3درصد در روستاها صرفنظر کرد و فرانشیز دریافتی از بیماران بستری به قبل از اجرای این طرح یعنی همان 10درصد برای شهری ها و 6درصد برای روستایی ها بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " زهرا چیذری در صفحه اجتماعی روزنامه جوان نوشت: در عرصه سیاسی دولت می تواند بگوید برجام را دارم و در عرصه اجتماعی می تواند طرح تحول سلامت را نام ببرد.

هر چند محمد باقر نوبخت، سخنگوی دولت دوازدهم این جمله را در بیان نقاط قوت دولت تدبیر و امید به کار برده است؛ مقایسه ای که با عنایت به دستاوردهای هر دو حوزه مخاطب را بیش از پیش نگران و مشوش می کند، اما شاید مقایسه طرح تحول سلامت و برجام به عنوان دو نمود مهم عملکرد دولت در حوزه سیاست داخلی و سیاست خارجی، چندان هم نابجا نباشد.

نکته قابل تأمل اینجاست که هر دو دستاورد دولت یعنی هم برجام و هم طرح تحول سلامت دستاوردهایی گنگ، مبهم و تصویری تمام نما از اشتباهات فاحش است.

با وجود این اتفاقاً هم در حوزه برجام و به رغم اثبات پوچ بودن دستاورد های آن و هم در طرح تحول سلامت با وجود دلالت نشانه های آشکار ورشکستگی بیمه ها و تهی شدن طرح تحول از اهداف اولیه و عقبگرد صریح در ادامه اجرای طرح، دولت همچنان بر ادامه طرح تحول در حوزه سیاست داخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ زهرا چیذری برجام طرح تحول سلامت

یادداشت/ زهرا چیذری برجام طرح تحول سلامت