مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1396 ساعت 13:552017-11-28فرهنگي

آخرین وضعیت ثبت قرارداد 2 فیلم حاشیه دار


ثبت قرارداد اکران دو فیلم «عصبانی نیستم» و «آشغال های دوست داشتنی» به احتمال فراوان هفته آینده در شورای صنفی نمایش بررسی می شود.

- ثبت قرارداد اکران دو فیلم عصبانی نیستم و آشغال های دوست داشتنی به احتمال فراوان هفته آینده در شورای صنفی نمایش بررسی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، شورای صنفی نمایش پس از تعطیلی رسمی روز ششم آذرماه؛ سه شنبه هفتم آذر تشکیل جلسه داد و رضا درمیشیان و محسن امیریوسفی سازندگان دو فیلم عصبانی نیستم و آشغال های دوست داشتنی هم برای پیگیری ثبت قرارداد فیلم هایشان در جلسه ی امروز 7 آذر ماه حضور داشتند و صحبت های انجام شده به اینجا رسید که احتمالا هفته آینده باید بررسی های قطعی برای اکران این دو فیلم انجام شود.

با وجود اینکه علی سرتیپی پخش کننده فیلم عصبانی نیستم در گفت وگویی اعلام کرده بود که قرارداد این فیلم در همین هفته یا هفته آینده ثبت می شود، صحبت های غیررسمی در حاشیه جلسه اخیر شورای صنفی نمایش براین نکته تاکید دارد که شورا مشکلی با اکران دو فیلم عصبانی نیستم و آشغال های دوست داشتنی ندارد و با تکمیل پروسه به ثبت قرارداد اقدام می کند، اما آنچه در این روند بحث هایی را ایجاد کرده به پروانه های نمایشی یا همان حواله هایی مربوط می شود که در سازمان سینمایی و برای ارائه به سالن های سینمایی باید صادر شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت ثبت قرارداد 2 فیلم حاشیه دار

آخرین وضعیت ثبت قرارداد 2 فیلم حاشیه دار