مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1396 ساعت 19:352017-11-26سياسي

دبیرکل مؤتلفه: شخصاً قبول ندارم دولت موفق نبوده است


از نظر من دولت تلاش خود را برای حل مشکلات کشور در حد توانش به کار گرفته چون به طور طبیعی هیچ دولتی مایل نیست یک دولت ناموفق تلقی شود اما در عین حال باید گفت دولت در این چند ماه هم نقاط قوت و ضعفی داشته است.

- دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: از نظر من دولت تلاش خود را برای حل مشکلات کشور در حد توانش به کار گرفته چون به طور طبیعی هیچ دولتی مایل نیست یک دولت ناموفق تلقی شود اما در عین حال باید گفت دولت در این چند ماه هم نقاط قوت و ضعفی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدنبی حبیبی عصر امروز در حاشیه مراسم نخستین سالگرد درگذشت حجت الاسلام شجونی در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازصد روزه رییس جمهور اظهار کرد: معتقدم ارزیابی از دولت باید با توجه به مشکلات صورت گیرد تا یک قضاوت عادلانه تحقق پیدا کند و از نظر من دولت تلاش خود را برای حل مشکلات کشور در حد توانش به کار گرفته چون به طور طبیعی هیچ دولتی مایل نیست یک دولت ناموفق تلقی شود اما در عین حال باید گفت دولت در این چند ماه هم نقاط قوت و ضعفی داشته است.

وی افزود: من موضع گیری چند هفته اخیر رییس جمهور در خصوص مقابله با زورگویی های آمریکا و اروپا را با موضع گیری های سابق متفاوت می بینم و از این بابت خوشحال هستم چراکه اگرچه دولت یا شخص رییس جمهور با برخی از افراد در مقابله با آمریکا تفاوت نظرهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل مؤتلفه: شخصاً قبول ندارم دولت موفق نبوده است

دبیرکل مؤتلفه: شخصاً قبول ندارم دولت موفق نبوده است