مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1396 ساعت 16:552017-11-26سياسي

فعالیت های انتخاباتی رییس مخلوع کاتالونیا آغاز شد


رییس مخلوع ایالت کاتالونیا در حالی که در بلژیک به سر می برد، ضمن اعلام فهرست مورد حمایت خود در انتخابات آتی رسما حضور در رقابت های انتخاباتی را کلید زد.

- امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 23 رییس مخلوع ایالت کاتالونیا در حالی که در بلژیک به سر می برد، ضمن اعلام فهرست مورد حمایت خود در انتخابات آتی رسما حضور در رقابت های انتخاباتی را کلید زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، کارلس پوگدمونت رییس مخلوع ایالت کاتالونیا از بلژیک، برنامه های انتخاباتی خود را برای انتخابات 21 دسامبر (30 آذر) آغاز کرد.

وی می کوشد تا به این وسیله استقلال منطقه کاتالونیا را محقق کند.

بنابر گزارش خبرگزاری آلمان، پوگدمونت در هتل خود اعلام کرد: هدف از این اقدام این است که روند استقلال کاتالونیا پیگیری شود.

ما کاتالان ها در همه پرسی اول اکتبر نشان دادیم که می توانیم کشوری مستقل باشیم و این موضوع در دسامبر مورد تاکید قرار خواهد گرفت.

وی همچنین فهرست مورد حمایت خود را هم اعلام کرد و گفت: این همان فهرستی است که راخوی آن را نمی پسندد و همان است که پیروز خواهد شد.

با این حال استبان گنزالس پونس سخنگوی اروپایی حزب حاکم این فهرست را سورئال تعبیر کرد و گفت که جنش حامی استقلال یک ماجراجویی دیوانه وار توام با دروغگویی را در پیش گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های انتخاباتی رییس مخلوع کاتالونیا آغاز شد

فعالیت های انتخاباتی رییس مخلوع کاتالونیا آغاز شد