مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1396 ساعت 20:102017-11-25فرهنگي

این سه فیلم به شکل غیررسمی توقیف شده اند؟!


کیانوش عیاری کارگردان «خانه پدری» به تازگی درباره اکران محدود فیلمش در گروه هنر و تجربه گفته است: «احتمالا حوزه باز هم سینماهای خودش را در اختیار فیلم قرار نخواهد داد، - امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 77 پس از آنکه خبرهایی درباره رفع توقیف چندین فیلم سینمایی منتشر شد، اکنون سه فیلم از این پنج با چالش هایی در اکران مواجه شده اند و برخی رسانه ها مدعی شده اند موانع نانوشته ای در مسیر اکران این آثار وجود دارد؛ چالشی که البته پخش کننده این فیلم سینمایی تایید نمی کند و وعده داده در هفته های آینده شاهد اکران یکی از این فیلم ها خواهیم بود اما آیا باید این وعده را جدی گرفت؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ آشغال های دوست داشتنی ، عصبانی نیستم و خانه پدری سه فیلم از مجموع پنج فیلم رفع توقیفی سرنوشت مشخصی ندارند.

تصور می شد این فیلم های سینمایی به فاصله اندک از خبر رفع توقیف در گروه های اصلی سینمایی اکران شود اما چنین به نظر می رسد که قرار نیست این آثار اکران گسترده ای داشته باشد و با افزایش مدت زمانی که از رفع توقیف این آثار سخن به میان آمد، حتی درباره اصل اکران این آثار نیز تردیدهایی به وجود آمد.

کیانوش عیاری کارگردان خانه پدری به تازگی درباره اکران محدود فیلمش در گروه هنر و تجربه گفته است: احتمالا حوزه باز هم سینماهای خودش را در اختیار فیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این سه فیلم به شکل غیررسمی توقیف شده اند؟!

این سه فیلم به شکل غیررسمی توقیف شده اند؟!