مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1396 ساعت 15:352017-11-17سياسي

مردم مناطق زلزله زده نیازمند سرپناه و مسکن در هوای سرد هستند


امام جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه مدعی حقوق بشر از کمک رسانی سایر کشورها به مردم زلزله زده غرب کشورمان جلوگیری کرده و این اوج قساوت و رذالت دشمنان اسلام است، - بر یاری رساندن و ساماندهی وضعیت زندگی مردم کرمانشاه تاکید و از مردم خواست با تمام توان برای ارسال کمک همت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه خراسان شمالی حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد، اظهار کرد: هوای این روزهای کرمانشاه و مناطق غربی کشور به زیر صفر درجه کاهش یافته و هموطنانمان نیازمند یاری و کمک های مردمی هستند.

وی همدلی، وحدت، نو دوستی و امید را از بارزترین ویژگی هایی دانست که روزهای اخیر مردم کشور برای یاری رساندن به هم نوعان زلزله زده خود به نمایش گذاشتند.

وی ضمن قدر دانی از همت مردم که جلوتر از مسئولین با کمک های نقدی و غیر نقدی خود برای یاری رساندن کمر همت بستند، تاکید کرد: مردم مناطق زلزله زده نیازمند سرپناه و مسکن در هوای سرد هستند و باید کمک ها در این جهت پیش برود.

امام جمعه موقت بجنورد در روز رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و امام حسن(ع) به برخی از ویژگی های رفتاری پیامبر و امام دوم شیعیان اشاره کرد و در هم آمیختن امید، صبر، و توکل، تحمل شکنجه و آزار و اذیت و مبارزه با جهل و خرافه گرایی را از ویژگی های حضرت محمد(ص) برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم مناطق زلزله زده نیازمند سرپناه و مسکن در هوای سرد هستند

مردم مناطق زلزله زده نیازمند سرپناه و مسکن در هوای سرد هستند