مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1396 ساعت 14:202017-11-12فرهنگي

صدور مجوز 42 نمایش جدید


شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی برای اطلاع رسانی در خصوص برنامه های آینده تالار های نمایشی تهران فهرست نمایش هایی را که در هفته گذشته موفق به دریافت مجوز اجرا شده اند اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، شورای ارزشیابی و نظارت در هفته گذشته مجوز اجرای 19 نمایش حرفه ای، پنج نمایش کودک، هفت اجرای نمایشنامه خوانی، یک پرفورمنس، یک نمایش کمدی و 9 اجرای سرگرمی را برای ماه آبان و آذر صادر کرد.

در بخش نمایش حرفه ای ، مرتضی جلیل دوست نمایش "مجلس مختلف خوانی " را به تالار مولوی می برد و سروش کریمی و بابک کیوانی نمایش سرتاسر را که اثری فیزیکال و عاشورایی است در خانه نمایش دا روی صحنه می برند.

نمایش مادر ایکاروس به کارگردانی رضا عباسی در تالار مشایخی و من اثر فرهاد تجویدی در تماشاخانه شانو اجرای خود را آغاز کرده اند.

تنهایی پر هیاهو به کارگردانی امیر کاوه آهنین جان در سالن سمندریان و درانتظار آدولف اثر علیرضا کوشک جلالی برای سالن ناظرزاده، سه کله پوک کار مصطفی میری برای سینما ایران ، نمایش خواب خوب خواب به کارگردانی سلیم باشکوه برای اجرا در ارغنون، نمایش مورچه کار علی مسعودی برای اجرا در تئاتر تهران ، نمایش دو دلقک و نصفی اثر جلال تهرانی برای اجرا در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز 42 نمایش جدید

صدور مجوز 42 نمایش جدید