مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1396 ساعت 17:352017-11-11فرهنگي

تقدیر آکادمی بافتا از کارگردان خلاق سینمای جهان


آکادمی فیلم و تلویزیون بریتانیا (بافتا) در برنامه ای ویژه تقدیر از «کریستوفر نولان»، مروری بر زندگی و آثار این کارگردان آمریکایی خواهد داشت.

- آکادمی فیلم و تلویزیون بریتانیا (بافتا) در برنامه ای ویژه تقدیر از کریستوفر نولان ، مروری بر زندگی و آثار این کارگردان آمریکایی خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسکرین، این برنامه که روز اول دسامبر و با حضور کریستوفر نولان برگزار می شود، شامل مصاحبه با این کارگردان 47 ساله درباره آثار و کارنامه هنری است.

در سال های گذشته چهره هایی چون مارتین اسکورسیزی ، کیت وینسلت ، مریل استریپ ، آلن ریکن ، هلن میرن ، کیت بلانشت ، وایولا دیویس و کنت برانا در این برنامه ویژه آکادمی بافتا که "زندگی در قاب تصویر" نام دارد، مورد تقدیر قرار گرفته اند.

نولان اولین فیلمش ر ا در سال 1998 با عنوان تعقیب و با بودجه 3000 پوندی در طول یک سال ساخت و فیلم روانشناسانه ممنتو در سال 2000 دومین تجربه کارگردانی نولان بود که با نمایش در جشنواره ونیز با بازخورد بسیار مثبت منتقدین همراه شد.

وی در سال 2002 فیلم جنایی بی خوابی را بازی آل پاچینو مقابل دوربین برد.

.

پس از آن فیلمنامه ای بر اساس زندگی هاوارد هیوز - خلبان و کارگردان آمریکایی - نوشت و جیم کری را برای نقش اصلی آن برگزید، اما زمانی که متوجه شد مارتین اسکورس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر آکادمی بافتا از کارگردان خلاق سینمای جهان

تقدیر آکادمی بافتا از کارگردان خلاق سینمای جهان