مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1396 ساعت 20:452017-11-08بين الملل

اعتصاب در کاتالونیا حمل و نقل را مختل کرد


همزمان با اعتصاب سراسری در کاتالونیا در واکنش به کنترل های بی سابقه اعمال شده در این منطقه توسط مقامات مرکزی اسپانیا معترضان جاده ها را مسدود و تردد قطارها را متوقف کردند.

- امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 18 همزمان با اعتصاب سراسری در کاتالونیا در واکنش به کنترل های بی سابقه اعمال شده در این منطقه توسط مقامات مرکزی اسپانیا معترضان جاده ها را مسدود و تردد قطارها را متوقف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، سندیکای CSC ، پلتفورمی که متشکل از اتحادیه های کارگری حامی استقلال است درخواست برگزاری اعتصاب امروز (چهارشنبه) را با هدف طلب کردن حقوق کارگری درخواست کرده بودند.

این درخواست در یک شرایط سیاسی حساس مطرح شد و احزاب جدایی طلب و گروه های جامعه مدنی از کارگران خواستند تا به این اعتصاب برای اعتراض به زندانی کردن فعالان و مقامات سرنگون شده دولت کاتالونیا بپیوندند.

پس از آنکه قانونگذاران منطقه ای کاتالونیا در تاریخ 27 اکتبر اعلام استقلال این منطقه را تصویب کردند، مقامات اسپانیا کنترل مستقیم این منطقه را بر عهده گرفتند.

در همین حال ماریانو راخوی، نخست وزیر اسپانیا گفت: انتخابات ماه آتی در کاتالونیا باید دوران سیاسی جدیدی را در این منطقه ایجاد کند به طوری که شرایط این منطقه به حالت عادی بازگردد و اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتصاب در کاتالونیا حمل و نقل را مختل کرد

اعتصاب در کاتالونیا حمل و نقل را مختل کرد