مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1396 ساعت 15:452017-10-30سياسي

از برنامه وزارت علوم برای اسلامی کردن دانشگاه ها تا وعده وزیر به تشکل های دانشجویی


دکتر منصور غلامی روز یکشنبه هفته جاری با رای اعتماد نمایندگان مجلس به عنوان وزیر علوم انتخاب شد و امروز در اولین روزکاری در جمع کارکنان، معاونین و مدیران ستادی وزارت علوم گفت: - فعالیت های تشکل های دانشجویی محدود نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی ضمن تشکر از دکتر روحانی رییس جمهور به خاطر معرفی وی به مجلس، از نمایندگان مجلس به دلیل اعتمادی که به وی کردند، تشکر کرد و گفت: توفیقی نصیب بنده شد که در خدمت خانواده آموزش عالی قرار بگیرم.

وی در ادامه مجموعه آموزش عالی را ضامن توسعه همه جانبه کشور توصیف و تصریح کرد: از همه کسانی که در سال های گذشته مسئولیت وزارت علوم را بر عهده داشتند،تشکر می کنم، در واقع مجموعه آموزش عالی کشور به حق، ضامن توسعه و پایگاه رشد کشور است و جا دارد از تمام کسانی که در این مجموعه زحمت کشیدند، تقدیر و تشکر داشته باشیم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه از دکتر فرهادی وزیر سابق علوم و همچنین از دکتر ضیاء هاشمی سرپرست این وزارتخانه تشکر کرد و افزود: حال که نوبت خدمت در عرصه آموزش عالی به بنده رسیده است، برنامه مدونی را در این رابطه تقدیم مجلس کرده ام که به دقت مورد بررسی نمایندگان مجلس قرار گرفت؛ این برنامه ها برگرفته از برنامه های راهبردی، فرادستی و آموزش تحقیقات و فناوری است و امیدوارم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از برنامه وزارت علوم برای اسلامی کردن دانشگاه ها تا وعده وزیر به تشکل های دانشجویی

از برنامه وزارت علوم برای اسلامی کردن دانشگاه ها تا وعده وزیر به تشکل های دانشجویی