مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1396 ساعت 17:402017-10-06سياسي

کاستن از مهاجرت ها و درآمدزایی برای روستاییان


سخنگوی فراکسیون عشایر در مجلس گفت:گسترش گردشگری روستاها افزایش تولید و فروش صنایع دستی، گیاهان دارویی و خوراکی های محلی را به دنبال دارد.

- نصرالله پژمان فر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با گرامیداشت روز عشایر و روستاها تقویت گردشگری روستاها و عشایر را ضروری خواند و گفت: از آنجا که روستاهای ایران ظرفیت بسیار بالایی در جذب گردشگر دارند باید با فرهنگسازی در میان عشایر و روستایان این مهم را -که می توانند از طریق گردشگری به درآمدزایی برسند- یادآور شد، همچنین حمایت های قانونی دولت و حاکمیت در رابطه با افزایش ظرفیت گردشگری به همراه اعتمادسازی در میان بومیان از جمله اقدامات مهمی است که باید در این راستا صورت گیرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی معتقد است با معرفی مناطق روستایی با قابلیت گردشگری بالا، شناسایی توانمندی های آن ها، تکمیل زیرساخت ها و ارائه اعتبارات برای این مهم می توان به رونق گردشگری روستایی امیداور شد.

وی بیان کرد: روستاییان امروزه با توجه به محدودیت های آبی و دیگر محدودیت ها می توانند از طرق دیگر همچون عرضه صنایع دستی و میزبانی از گردشگران با سبک و شیوه بومی و سنتی همچون غذاها و آداب و رسوم خود به درآمدزایی برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاستن از مهاجرت ها و درآمدزایی برای روستاییان

کاستن از مهاجرت ها و درآمدزایی برای روستاییان