مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1396 ساعت 18:102017-07-24اقتصادي

نقد و بررسی سایت های خرید ارزان کالاهای اورجینال – شایعه یا واقعیت؟


" تقریبا همه ما تجربه یک خرید اینترنتی" را داشته ایم .

امروزه با گسترش ارتباطات ؛ هر ساعت مردم بیشتری نسبت به قبل ترجیح میدهند کالای خود را بدون مراجعه حضوری و گشت و گذار چند ساعته در سطح شهر، با خستگی های زیاد و دست و پنجه نرم کردن با ترافیک و مشکلات آن ؛ به صورت اینترنتی و تنها با چند کلیک سفارش دهند.

در ادامه ی سری مقالات تحلیلی سایت های مختلف ، امروز سایتی رو مورد بررسی قرار خواهیم داد که با شیوه فعالیتش توجه خیلی از کاربران رو به خودش جلب کرده است.

گلدتگ – یک ایده موفق : گلدتگ ، اصطلاحی ساده است که به بازار خرید و فروش اینترنتی تزریق شده است و به همه کاربران این امکان را میدهد تا به واسطه زمان سفارش، یک تخفیف باورنکردنی روی محصول یا خدمات دریافت کنند.

اشتباه نکنید !! در مورد یک تخفیف کوچک صحبت نمیکنیم .

در مورد یک اتفاق خاص صحبت میکنیم که توسط اون میتونیم از خرید پوشاک" ، ساعت، زیورآلات ، لوازم آشپزخونه ، خرید گجت دیجیتال ، تا رزرو نوبت دکتر و حتی سالن زیبایی رو با تخفیفی حتی 90 درصدی ، نسبت به قیمت اصلی اون در سطح شهر خریداری کنیم ؛ اون هم اینترنتی.

نظرات واقعی کاربران ، یکی از امتیازات گلدتگ : بین سایت های مطرح در این حوزه که کاربران زیادی دارند، بدون شک گلدتگ تنها مجموعه ای هست که تمام کامنت ها رو با صرف زمان و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد و بررسی سایت های خرید ارزان کالاهای اورجینال – شایعه یا واقعیت؟

نقد و بررسی سایت های خرید ارزان کالاهای اورجینال – شایعه یا واقعیت؟