مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1396 ساعت 16:052017-07-21ورزشي

مدیر سازمان تیم های ملی تکواندو: مدال ها و افتخارات بدون اخلاق هیچ ارزشی ندارد


آرش فرهادیان ضمن اشاره به بررسی حاشیه های اخیر مصاحبه های مهدی خدابخشی و بهنام اسبقی در جلسه فردا (شنبه) گفت: تیم ملی امید تکواندو دوباره احیا می شود.

- مدیر سازمان تیم های ملی تکواندو: مدال ها و افتخارات بدون اخلاق هیچ ارزشی ندارد آرش فرهادیان ضمن اشاره به بررسی حاشیه های اخیر مصاحبه های مهدی خدابخشی و بهنام اسبقی در جلسه فردا (شنبه) گفت: تیم ملی امید تکواندو دوباره احیا می شود.

آرش فرهادیان در گفت وگو با ایسنا، درباره جلسه فردا (شنبه) برای بررسی حاشیه های اخیر ایجاد شده نسبت به مصاحبه های بهنام اسبقی و مهدی خدابخشی و دعوت از این دو تکواندوکار به فدراسیون، اظهار کرد: به دنبال اتفاقاتی که ایجاد شود حاشیه هایی که مهدی خدابخشی و بهنام اسبقی ایجاد کردند و صحبت هایی که با رسانه ها داشتند ما در سازمان تیم های ملی تکواندو تصمیم گرفتیم که در هر صورت این مشکل را در خانواده تکواندو حل و فصل کنیم.

مدیر تیم های ملی تکواندو ادامه داد: از آنجایی که این بحث مطرح شده بود که رفتار این دو تکواندوکار بی انضباطی به حساب می آید قرار شد جلسه ای تشکیل دهیم.

این بی انضباطی با توجه به مصاحبه هایی که این دو فرد انجام داده بودند و عدم حضور مهدی خدابخشی در مبارزه انتخابی با وجود آن که همه داوران و کادر برگزاری و کادرفنی حضور داشتند و همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر سازمان تیم های ملی تکواندو: مدال ها و افتخارات بدون اخلاق هیچ ارزشی ندارد

مدیر سازمان تیم های ملی تکواندو: مدال ها و افتخارات بدون اخلاق هیچ ارزشی ندارد