مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1396 ساعت 08:302017-07-20سياسي

مازندرانی ها دوبرابر تهرانی ها با اورژانس اجتماعی تماس گرفتند


مدیرکل بهزیستی استان مازندران، گفت: مازندرانی ها دو برابر تهرانی ها با اورژانس اجتماعی تماس گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، سعید آرام در نشست خبری اصحاب رسانه غرب مازندران که به مناسبت هفته بهزیستی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر برگزار شد، با اشاره به گستردگی فعالیت این سازمان، اظهار کرد: سازمان بهزیستی به عنوان نهاد حمایتی و تخصصی تنها دستگاهی در دولت است که وظیفه رسیدگی به نیازمندان و آسیب دیدگان اجتماعی و معلولان را دارد.

وی با بیان اینکه با پی گیری های دکتر محسنی به عنوان رییس این سازمان جایگاه بهزیستی به نقاط خوبی رسیده است، تصریح کرد: این سازمان رویکرد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و معلولیت ها را در دستور کار خود قرار داد که یکی از آنها مشاوره ژنتیک قبل از ازدواج است.

مدیر کل بهزیستی مازندران افزود: با تصویب این قانون در تمام آزمایش های قبل ازدواج غربالگری ژنتیک الزامی شد و این اتفاق که بیش از 3 دهه در دستور کار قرار داشت امروز به امری الزامی تبدیل شده است.

آرام با اشاره به اجرای طرح غربالگری شنوایی برای پیشگیری از پیشرفت اختلال شنوایی همه نوزادان گفت: غربالگری در زمینه اختلالات کم بینایی و نابینایی نیز برای کاهش تولد فرزندانی با این اختلالات در سرلوحه کار بهزیستی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندرانی ها دوبرابر تهرانی ها با اورژانس اجتماعی تماس گرفتند

مازندرانی ها دوبرابر تهرانی ها با اورژانس اجتماعی تماس گرفتند