مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1396 ساعت 13:192017-07-08فرهنگي

در یزد برگزار شد رونمایی آلبوم می فهممت به خوانندگی محمدرضا فروتن


محمدرضا فروتن در رونمایی آلبوم جدید خود با عنوان می فهممت، بیان کرد: آلبوم موسیقی می فهممت در قطعه روزهای مرگ عشق توسط مرحوم افشین یداللهی که از شاعران به نام کشور و روانپزشکی حاذق با دغدغه سلامت جسم و روان مردم بودند، - سروده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار موسیقی "، شب شانزدهم تیرماه، آیین امضا و رونمایی آلبوم می فهممت با حضور خواننده و بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در سرای کتاب اندیشه سبز یزد برگزار شد.

محمدرضا فروتن با حضور در این برنامه ضمن رونمایی از آلبوم جدید خود با عنوان می فهممت ، بیان کرد: آلبوم موسیقی می فهممت در قطعه روزهای مرگ عشق توسط مرحوم افشین یداللهی که از شاعران به نام کشور و روانپزشکی حاذق با دغدغه سلامت جسم و روان مردم بودند، سروده شد.

وی ادامه داد: در قطعه روزهای مرگ عشق با دو تم از آهنگ مواجه هستیم که در تم اول سعی در همراهی و درک متقابل فردی که دچار ناکامی و شکست عاطفی شده است و در تم دوم ترانه تا حدودی تغییر کرده و امید و خودباوری به شنونده هدیه داده خواهد شد و هدف تنها توانبخشی و اشاعه احساس قدرتمندی و دوباره زندگی کردن است.

این بازیگر با بیان تاثیرات حیرت انگیز موسیقی درمانی در سلامت جسم و روان، تصریح کرد: موسیقی درمانی به عنوان درمان مکمل در کاهش درد، اضطراب، مصرف دارو، افسردگی و اختلالات روانی، فشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در یزد برگزار شد رونمایی آلبوم می فهممت به خوانندگی محمدرضا فروتن

در یزد برگزار شد رونمایی آلبوم می فهممت به خوانندگی محمدرضا فروتن