مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1396 ساعت 17:452017-06-20سياسي

ایران همچون گذشته در کنار دولت و ملت عراق خواهد بود


معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته در کنار دولت و ملت عراق خواهد بود، گفت: ایران در همه ی زمینه ها از جمله در مقابله با تهدیدات امنیتی و مبارزه با گروه های تروریستی و برقراری امنیت و ثبات در منطقه در کنار عراق خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق جهانگیری عصر امروز (سه شنبه) در مذاکرات مشترک هیات های عالی رتبه ی ایران و عراق با تبریک پیروزی های اخیر دولت و ملت عراق در نبرد علیه داعش و به خصوص موفقیت های حاصل شده در موصل اظهار داشت: این پیروزی ها تاثیر فراوانی در امنیت عراق و منطقه خواهد داشت و امیدوارم در سایه ی پیروزی های اخیر شاهد وفاق و انسجام ملی و حضور همه ی گروه ها و جریانات سیاسی این کشور باشیم.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه منطقه ی خلیج فارس و خاورمیانه در شرایط خاصی قرار دارد، حضور هیات عراقی در ایران و گفتگو با مقامات جمهوری اسلامی ایران را زمینه ای برای حل مسائل منطقه و پیشرفت کشورهای اسلامی دانست.

وی روابط دو جانبه میان تهران و بغداد در زمینه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و نظامی را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: باید تلاش کنیم سطح روابط دوجانبه متناسب با ظرفیت های دو کشور ارتقاء پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران همچون گذشته در کنار دولت و ملت عراق خواهد بود

ایران همچون گذشته در کنار دولت و ملت عراق خواهد بود