مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1396 ساعت 13:552017-06-09اجتماعي

فردا،افتتاح 22 کیلومتر متروی خط 7


معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران جزییات بهره برداری از 22 کیلومتر خط 7 مترو طی فردا را تشریح کرد.

- مازیار حسینی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه پس از ماه ها تلاش شبانه روزی کارگران، مهندسان و پرسنل فردا(20 خرداد) همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) 22 کیلومتر از خط 7 مترو با حضور شهردار تهران افتتاح می شود، اظهارکرد: خط هفت مترو طولانی ترین تونل از نظر روش اجرای مکانیزه را دارد همچنین عمیق ترین خط متروی تهران است.

وی با بیان اینکه خط 7 مترو بیشترین ایستگاه های تبادلی با شبکه متروی تهران را دارد، گفت: این خط از زیر کلیه خطوط متروی شهر عبور می کند و با استفاده از دو دستگاه TBM برای اولین بار در شبکه مترو ساخته شده است.

حسینی با بیان اینکه مبدا این خط ،شهرک امیرالمومنین جنب ورزشگاه تختی است، اظهارکرد: مسیر عبور این خط از شرق به غرب از میدان شهید محلاتی، میدان محمدیه و خیابان مولوی است سپس با تغییر مسیر به سمت شمال از تقاطع بزرگراه نواب، خیابان قزوین، تونل توحید، بیمارستان میلاد و میدان صنعت عبور می کند و در نهایت در انتهای خط به سعادت آباد و میدان بوستان می رسد.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به مشخصات عمومی خط 7 گفت: طول این خط 27 کیلومتر است که با اضافه شدن 5 کیلومتر طرح توسعه به 32 کیلومتر خواهد رسید و جمعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا،افتتاح 22 کیلومتر متروی خط 7

فردا،افتتاح 22 کیلومتر متروی خط 7