مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1396 ساعت 12:012017-05-29سياسي

استاندار تهران اعلام کرد از ساماندهی مرتضی گرد تا تایید انتخابات شورای شهر تهران


انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران توسط هیأت نظارت و اجرایی تایید شده است و اگر شکایتی نیز وجود دارد باید از طریق هیأت نظارت مرکزی مورد بررسی قرار بگیرد.

- از ساماندهی مرتضی گرد تا تایید انتخابات شورای شهر تهران استاندار تهران گفت: انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران توسط هیأت نظارت و اجرایی تایید شده است و اگر شکایتی نیز وجود دارد باید از طریق هیأت نظارت مرکزی مورد بررسی قرار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی فارس، سید حسین هاشمی در حاشیه دومین جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران اظهارداشت: بودجه اعتبارات ملی استان تهران 1800 میلیارد تومان، بودجه استانی 247 میلیارد تومان، بودجه تملک دارایی 335 میلیارد تومان به تصویب رسیده است.

وی افزود: در مجموع بودجه عمرانی و هزینه اس استان تهران در سال 96 مبلغ 3400 میلیارد تومان برآورد شده است.

استاندار تهران درباره اجرای طرح هادی در روستاهای استان اظهارداشت: ساماندهی مرتضی گرد آغاز شده است و در غالب طرح هادی روستاهای اسکاره و امامزاده داوود نیز ساماندهی خواهند شد.

وی درباره نتیجه نهایی پنجمین انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان تهران نیز اظهارداشت: هیأت اجرایی و هیأت نظارت بر انتخابات تفاهم های لازم را داشته اند و اگر اعتراض و یا شکایتی نیز باشد مورد بررسی قرار گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران اعلام کرد از ساماندهی مرتضی گرد تا تایید انتخابات شورای شهر تهران

استاندار تهران اعلام کرد از ساماندهی مرتضی گرد تا تایید انتخابات شورای شهر تهران