مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 فروردین 1396 ساعت 16:252017-04-15اقتصادي

آب تهران: اجرای طرح تعادل بخشی وتامین اب از اولویتهای این شرکت است


اولویت اصلی آب کشور و آب تهران، تامین آب شرب مطمئن است که با بارش های اخیر در صورتی که مشترکان صرفه جویی را در پیش گیرند ، - مشکلی نخواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، "محمدرضا بختیاری در نشست خبری امروز با اشاره به اینکه اجرای طرح تعادل بخشی از اولویتهای اصلی این شرکت در سال جدید است ، افزود: پارسال 914 حلقه چاه غیرمجاز مسدود و با این کار از برداشت 44 میلیون متر مکعب آب زیرزمینی جلوگیری شد.

وی ادامه داد : قرار بود پارسال 2 هزار حلقه چاه غیرمجاز مسدود شود.

مدیرعامل آب منطقه ای تهران با اشاره به اینکه سهم استان تهران از اعتبارات 400 میلیارد تومانی طرح تعادل بخشی آبهای زیرزمینی 16 میلیارد تومان بود ، افزود : پارسال تخصیصی بابت اجرای این طرح نداشتیم و این طرح مورد بی مهری قرار گرفت.

بختیاری همچنین تکمیل طرح سد نمرود و آغاز بهره برداری از این سد در سال جاری را یکی دیگر از اولویتهای این شرکت برشمرد و گفت: 67 درصد این طرح پیشرفت کرده ، و از 700 هکتار اراضی قابل استملاک 500 هکتار آن پارسال استملاک شد و بقیه باید در سال جاری استملاک می شود.

مدیرعامل آب منطقه ای تهران از تکمیل تدوین طرح جامع آب شرب تهران برای افق 1410 خبر داد و گفت: با توجه به نتایج سرشماری در سال گذشته سرانه آب هر شهروند در این طرح دیده شده که برای شهر تهران 260 لیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب تهران: اجرای طرح تعادل بخشی وتامین اب از اولویتهای این شرکت است

آب تهران: اجرای طرح تعادل بخشی وتامین اب از اولویتهای این شرکت است