مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 فروردین 1396 ساعت 09:502017-04-04سياسي

جمع آوری بیش از یک میلیون برگ سند دفاع مقدس در لرستان


معاون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با اشاره به اینکه در سال 95 و در حوزه دانشگاه ها نزدیک به 50 استاد کار تدریس دو واحد درس آشنایی با دفاع مقدس را برعهده داشته اند، - اظهار کرد: در این راستا حدود 300 کلاس در سال تشکیل شده و نزدیک به 6000 دانشجو این درس را انتخاب کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شکرالله کهزادی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بنیاد حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس دارای چندین معاونت است، گفت: معاونت پژوهش این بنیاد در حوزه اسناد، فعالیت های دفتر پیشکسوتان، تشکل های مردم نهاد مرتبط با دفاع مقدس و آموزش دانشگاه ها، فعالیت هایی را انجام داده و می دهد.

وی با اشاره به اینکه در سال 95 و در حوزه دانشگاه ها نزدیک به 50 استاد در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری کار تدریس دو واحد درس آشنایی با دفاع مقدس در کلیه رشته ها و دانشگاه های استان را برعهده داشته اند، عنوان کرد: در این راستا حدود 300 کلاس در سال تشکیل شده و نزدیک به 6000 دانشجو این درس را انتخاب کرده اند.

کهزادی با اشاره به اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در حوزه نشر ارزش های دفاع مقدس دو وظیفه برعهده دارد، افزود: اولین وظیفه این بنیاد جذب استاد و معرفی آن ها به دانشگاه هاست و وظیفه دیگر آن محتوای درس است که سرفصل های آن از سوی مرکز مشخص و به دانشگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری بیش از یک میلیون برگ سند دفاع مقدس در لرستان

جمع آوری بیش از یک میلیون برگ سند دفاع مقدس در لرستان