مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1395 ساعت 12:562017-03-11فرهنگي

آلبوم چنگ رودکی از همنوازان فاخته منتشر می شود


تازه ترین اثر گروه موسیقی همنوازان فاخته با عنوان چنگ رودکی در قالب کلیپ تصویری اوایل سال آینده منتشر و در دسترس مخاطبین قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، خشایار پارسا سرپرست گروه همنوازان فاخته با اعلام این خبر، درباره جزییات اثر گفت: مراحلِ ضبط و میکس موسیقی این اثر به خوانندگی محبعلی بخشی، به پایان رسیده است و بعد از تعطیلات نوروز ضبط تصویری کار شروع میشود.

همنوازان فاخته که از سال 1386 با اجرای کنسرتهای متعدد در تهران و شهرستانهای مختلف و حضور در جشنواره های معتبر و اجراهایی در خارج از کشور فعالیت های خود را ادامه میدهد، در حال حاضر مشغول ضبط مراحلِ پایانی یک آلبوم صوتی و یک کلیپ تصویری هست که هر دو اثر به زودی وارد سبد فرهنگی علاقمندان موسیقی خواهد شد.

وی در ادامه صحبت هایش افرود: با توجه به اینکه هنر موسیقی مانند تئاتر هنر اجرای زنده است، برای ما کنسرت بیشترین اهمیت را دارد و تلاش میکنیم با اجراهای زنده ارتباط خود را با شنوندگان موسیقی حفظ کنیم.

اعتبار گروه های موسیقی به تعداد کنسرتهای آنها میباشد، اما متاسفانه در ایران به دلیل مدیریت ناسالم در این حوزه، گروه های موسیقی دستگاهی و کلاسیک ایرانی اجراهای زیادی ندارند و اگر هم اجرا میکنند با شکست مالی مواجه میشوند، اما گروه همنوازان فاخته تلاش میکند سالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلبوم چنگ رودکی از همنوازان فاخته منتشر می شود

آلبوم چنگ رودکی از همنوازان فاخته منتشر می شود