مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1395 ساعت 16:012017-02-12فرهنگي

علیمحمد خان محمدی دانشنامه نگار ایرانی درگذشت


علی محمد خان محمدی هزاوه، دانشنامه نگار، نویسنده و مترجم ایرانی و عضو پیشین هیات مدیره بنیاد فردوسی دار فانی را وداع گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ به نقل از روابط عمومی بنیاد فردوسی، استاد علی محمد خان محمدی در تاریخ 11 آبان ماه 1332 در خانواده ای فرهنگی در تهران چشم به جهان گشود و پس از یک عمر تلاش در عرصه پژوهش در 622 سالگی به دلیل بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.

آیین تشییع زنده یاد علی محمد خان محمدی، فردا 25 بهمن 1395 از ساعت 8 صبح در بهشت زهرای تهران انجام می شود و با حضور چهره های فرهنگی و علمی، مراسم خاکسپاری وی در قطعه نام آوران انجام خواهد شد.

آیین یادبود این چهره فرهنگی نیز روز جمعه 29 بهمن از ساعت 15 تا 16 در مسجد رسول به نشانی تهران، سعادت آباد، میدان کاج برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، از فعالیت های ارزشمند پژوهشی و مسوولیت های اجرایی وی می توان به موارد زیر اشاره کرد: عضو کمیته واژه گزینی فرهنگستان زبان و ادب فارسی، عضو پیشین هیات مدیره بنیاد فردوسی، نگارنده جامع ترین دانشنامه های علوم هوافضا به زبان فارسی با نام فرهنگ جامع هوافضا و فرهنگ نوین صنایع هوایی ، نگارش و ترجمه چندین کتاب و مقاله در زمینه های علمی و مفاخرپژوهی به زبان های فارسی و انگلیسی، موسس اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران، سردبیری ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیمحمد خان محمدی دانشنامه نگار ایرانی درگذشت

علیمحمد خان محمدی دانشنامه نگار ایرانی درگذشت