مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1395 ساعت 11:102017-02-11اقتصادي

دانش آموختگان در توسعه مشاغل جدید پیشگام باشند


رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان گفت: دانش آموختگان به عنوان بخش اعظم سرمایه های انسانی کشور می توانند در امر توسعه مشاغل جدید و نوسازی بسیاری از مشاغل قدیمی و کم بازده پیشگام باشند.

- محمود مراثی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در راستای ایجاد شرایط لازم برای توسعه اشتغال مولد و پایدار در بخش تعاون برای اقشار جامعه و به ویژه دانش آموختگان، تفاهم نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان (ستفا) و معاونت امور رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منعقد شده است.

وی افزود: در راستای این تفاهم نامه، همایشی تحت عنوان "شرکت های تعاونی دانشجویی، گامی به سوی اقتصاد دانش بنیان" در هشتم اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان به اهداف این همایش اشاره و خاطرنشان کرد: اجرایی شدن سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی در زمینه توسعه بخش تعاونی، هدایت و ساماندهی دانش آموختگان به ایجاد شرکت های تعاونی به ویژه شرکت های تعاونی دانش بنیان و ارایه خدمات و مشاوره های حمایتی لازم به کارآفرینان و متقاضیان تاسیس شرکت های تعاونی از جمله اهداف برگزاری این همایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموختگان در توسعه مشاغل جدید پیشگام باشند

دانش آموختگان در توسعه مشاغل جدید پیشگام باشند