مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1395 ساعت 14:302017-02-04اقتصادي

اشتغال پایدار افزون بر 25 هزار زندانی آزاد شده


امسال افزون بر 25 هزار زندانی آزاد شده در کشور از حمایتهای اشتغال پایدار برخوردار شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما"، چهارمحال و بختیاری، مدیرکل اقدامات تامینی و تربیتی سازمان زندانهای کشور امروز در سفر به شهرکرد با اعلام این خبر گفت: به کمک خیران، این رقم تا دو برابر افزایش خواهد یافت.

اقای علی اکبری افزود:هم اکنون 100 هزار خانوار زندانیان در 205 شهر زیر پوشش خدمات انجمن حمایت از زندانیان قرار دارند که 70 درصد جامعه هدف را تشکیل می دهند اما بتدریج و با کمک خیران، این رقم 100 درصد خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت شغل پایدار و درامد ثابت، بعنوان یکی از مهمترین عوامل کاهش اسیب های اجتماعی و بازدارنده از زندانی شدن افراد و تکرار جرم آنها گفت: ابتکار عمل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در قالب برنامه های تلویزیونی سیمای همدلی که به جلب مشارکت خیران و ایجاد اشتغال برای زنان وخانواده های زندانیان نیازمند منجر شده است، بعنوان الگوی رسانه ای موفق در سطح کشور ترویج داده خواهد شد.

مدیرکل اقدامات تامینی و تربیتی سازمان زندانهای کشور افزود:بر اساس امار در کشور بطور متوسط 7/2 درصد از زندانیان ازاد شده به واسطه تکرار جرم به زندان باز می گردند اما این رقم در چهارمحال و بختیاری فقط 1 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال پایدار افزون بر 25 هزار زندانی آزاد شده

اشتغال پایدار افزون بر 25 هزار زندانی آزاد شده