مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1395 ساعت 15:062016-10-30سياسي

دستم را به پشت نعمت زاده زدم و گفتم آقای ابوالمشاغل دیگر تو را بس است


حجت الاسلام سیدرضا اکرمی با تاکید بر اینکه وزرایی که در دولت از چالاکی برخوردار نیستند باید هر چه سریع تر تغییر یابند اظهار داشت: عمده مشکلات اقتصادی مربوط به مردم است زیرا مردم اصل هستند و دولت خادم مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سیدرضا اکرمی با تاکید بر اینکه وزرایی که در دولت چابک و چالاک نیستند باید هر چه سریع تر تغییر یابند گفت: من یک بار به پشت آقای نعمت زاده زدم و گفتم آقای رییس ابوالمشاغل دیگر تو را بس است اما او خندید و رفت.

رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه وزرای دیگری هم هستند که آنها را مناسب آن سمتی که عهده دار شده اند نمی دانم خاطر نشان کرد: ما باید مسئله مشکلات اقتصادی را مرتبط با همه 80 میلیون نفر جمعیت ایران بدانیم نه فقط دولت! وی با تاکید بر اینکه عمده نقص مشکلات اقتصادی از ناحیه مردم در کشور جاری است بیان داشت: در انقلاب ما اصل مردم هستند و دولت خادم است دولت فقط سیاستگذاری می کند و مردم هستند که اجرا می کنند.

رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: وقتی در اروپا جنسی گران می شود مردم تصمیم می گیرند آن جنس را نخرند و وقتی نمی خرند به قیمت سابق برمی گردد اما در ایران می خرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستم را به پشت نعمت زاده زدم و گفتم آقای ابوالمشاغل دیگر تو را بس است

دستم را به پشت نعمت زاده زدم و گفتم آقای ابوالمشاغل دیگر تو را بس است