مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1395 ساعت 10:552016-10-06اقتصادي

بیش از 300 کاروان از ایران در محرم به عتبات می روند


به همین دلیل، از ایام عرف تاکنون به هر کاروانی که تقاضای حضور در سامرا را داشته است، پاسخ مثبت داده ایم و برخی روزها تا هشتاد پنج کاروان را به سامرا اعزام کرده ایم.

- مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت گفت: از روز شانزدهم روزانه حدود 105 کاروان برای عتبات اعزام خواهیم داشت یعنی روزانه حدود 4500 زائر از مرز عبور می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق، با بیان اینکه اعزام های روزهای شانزدهم، هفدهم و هجدهم مهرماه با افزایش صد در صدی نسبت به روزهای عادی برنامه ریزی شده است، گفت: از روز شانزدهم روزانه حدود 105 کاروان برای عتبات اعزام خواهیم داشت یعنی روزانه حدود 4500 زائر و در این سه روز از بیش از 13000 زائر از مرزهای زمینی و هوایی استقبال خواهیم کرد.

محمد جواد دانشیار افزود: در این راستا مسئولین شرکت شمسا به گونه ای برنامه ریزی نموده اند تا برای بیش از سیصد کاروان که طی سه روز به عتبات عالیات وارد می شوند بهترین و مناسب ترین ساختمان های موجود را اجاره کنند.

زائرین در صورت تمایل و شرایط مناسب امنیتی به سامرا اعزام می شوندوی همچنین با اشاره به تمایل زائرین برای سفر به سامرا گفت: با امکاناتی که شرکت شمسا فراهم نمود موضوع سفر زیارتی سامرا در دستور کار دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 300 کاروان از ایران در محرم به عتبات می روند

بیش از 300 کاروان از ایران در محرم به عتبات می روند