مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1395 ساعت 18:552016-10-03اقتصادي

آغاز به کار اولین دانشگاه خارجی در ایران


ورود هر گردشگر به ایران معادل صادرات 100بشکه نفت است و به ازای هر گردشگر چهار شغل ایجاد می شود، از این رو شرکت سرمایه گذاری "آتیه صبا" در تلاش است زیرساخت های لازم برای توسعه این صنعت را فراهم نموده و گردشگری در ایران را به جایگاه اصلی خود بازگرداند.

- اولین دوره آموزشی آکادمی بین المللی هتلداری ایران با حضور مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، مدرسان دانشگاه هتلداری لوزان سوییس و اولین گروه از دانشجویان این آکادمی ، برگزار گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعتدال، آکادمی هتلداری لوزان که از معتبرترین مراکز آموزشی در بخش هتلداری است، نزدیک به نه ماه است که مقدمات حضور دائمی خود در ایران جهت آموزش کارآموزان داخلی و خارجی را مهیا می کند .

که از یکسو باعث ارتقای سطح تعامل هتلداران با گردشگران داخلی و خارجی می شود و از سوی دیگر با جذب دانشجویان خارجی سالانه میلیون ها دلار درآمد برای کشور به دست خواهد آورد.

دکتر احمدرضا نیک کار اصفهانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری "آتیه صبا" نیز در این مراسم افتتاحیه ضمن تشکر و قدردانی از حضور مدرسان دانشگاه هتلداری لوزان و دانشجویان حاضر در اولین دوره آموزشی گفت: برگزاری اولین دوره از کلاس های آکادمی بین المللی هتلداری ایران امروز ، نتیجه تلاش های و پیگیری های 6 ماهه شرکت سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار اولین دانشگاه خارجی در ایران

آغاز به کار اولین دانشگاه خارجی در ایران