مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1395 ساعت 21:062016-09-07اجتماعي

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل: 12 هزار دانش آموز از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در سال تحصیلی گذشته بیش از 12 هزار نفر از دانش آموزان استان اردبیل در قالب اردوهای راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، احمد ناصری عصر امروز در نشست مسؤولان آموزش و پرورش در اردبیل اظهار کرد: اغلب این دانش آموزان اعزامی مربوط به مقطع دوم متوسطه و در قالب درس آمادگی دفاعی بوده که از نزدیک با دلاورمردی های رزمندگان اسلام و هشت سال دفاع مقدس آشنا شدند.

وی با بیان اینکه از اواسط مهر ماه دور جدید اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب در سال تحصیلی جدید آغاز می شود، تصریح کرد: امسال پیش بینی می کنیم بیش از 13 هزار و 500 دانش آموز اعم از دختر و پسر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شوند تا از نزدیک با دلاورمردی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از آمادگی کامل استان برای بازگشایی مدارس و پیگیری ستاد پروژه مهر برای آغاز یک سال تحصیلی همراه با آرامش و اطمینان خاطری برای دانش آموزان و خانواده ها خبر داد و گفت: تمام مقدمات کار فراهم شده و از نظر فضا نیز برخی کمبودها تا اول مهر ماه برطرف می شود.

ناصری با بیان اینکه توزیع کتب دانش آموزان در استان شروع شده و دوره های آموزشی برای معلمان به ویژه در مقطع اول متوسطه دوره د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل: 12 هزار دانش آموز از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل: 12 هزار دانش آموز از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند