مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1395 ساعت 23:262016-09-02اقتصادي

فارس گزارش می دهد ورود سرمایه گذار خارجی به بخش ورزش کردستان


اداره کل ورزش و جوانان کردستان مقدمات ورود یک سرمایه گذار خارجی از اقلیم کردستان عراق برای سرمایه گذاری در پروژه های ورزشی استان را فراهم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سنندج، مقدمات واگذاری یک پروژه ورزشی در سنندج به سرمایه گذاری از اقلیم کردستان عراق، با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان فراهم شده است.

کردستان برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی تلاش می کند و ورزش کردستان در این برهه از زمان که دارای پروژه های نیمه تمام زیادی در سطح استان است اتمام آنها از توان دولت خارج است، اداره کل ورزش و جوانان با توجه به وظیفه ایی که برعهده دارد و در صدد است تا زیرساخت های مناسبی را برای ورزشکاران و قهرمانان فراهم کند به سمت جذب سرمایه گذار در حرکت است.

در چند روز گذشته با همکاری علاقمندان به ورزش استان با معرفی یک سرمایه گذار خارجی به دستگاه ورزش و جوانان کردستان، مراحل اولیه اعتمادسازی و جذب از سوی مسؤولین فراهم شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در مرحله نخست تمامی پروژه ها و زمین های ورزشی قابل سرمایه گذاری را در راستای کمک به بخش ورزش قهرمانی و همگانی برای این سرمایه گذار خارجی آماده و ارائه کرد.

حامد جولایی با قبول سرمایه گذاری خارجی در بخش ورزش، مقدمات دیدار این سرمایه گذار را برای آسان سازی و رفع مشکلات پیش رو با رییس سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد ورود سرمایه گذار خارجی به بخش ورزش کردستان

فارس گزارش می دهد ورود سرمایه گذار خارجی به بخش ورزش کردستان