مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1395 ساعت 10:412016-08-29اقتصادي

صبح امروز صروت گرفت بهره برداری از پروژه های بخش کشاورزی میاندوآب


صبح امروز همزمان با هفته دولت پروژه های کشاورزی میاندوآب به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از ارومیه محرم علی دیانتی صبح امروز در آیین پروژ ه های کشاورزی میاندوآب، اظهار داشت: امسال در هفته دولت پنج پروژه کشاورزی در این شهرستان به بهره برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: کشتارگاه قطعه بندی و بسته بندی مرغ گوشتی در روستای ارمناک شهرستان میاندوآب به بهره برداری رسید که ظرفیت سالانه این کشتارگاه 15 هزار تن است.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب با بیان اینکه جمع سرمایه گذاری در کشتارگاه قطعه بندی و بسته بندی مرغ گوشتی 80 هزار میلیون ریال است، اذعان داشت: 50 هزار میلیون ریال تسهیلات بانکی و 30 هزار میلیون ریال آورده شخصی است.

این مسؤول اعلام کرد: برای 48 نفر به صورت مستقیم و 65 نفر به صورت غیر مستقیم در این کشتارگاه اشتغال زایی ایجاد شده است که 12 خانوار از مزایای این کشتارگاه بهره مند شده اند.

دیانتی با اشاره به افتتاح سردخانه بالای صفر کارنو شهریاران که در شهرک صنعتی میاندوآب به بهره برداری رسیده است، افزود: ظرفیت این سردخانه 4 هزار تن است.

وی خاطر نشان کرد: جمع سرمایه گذاری در این سردخانه 43 هزار میلیون ریال است که 25 هزار میلیون ریال آورده شخصی و 18 هزار میلیون ریال تسهیلاتی بانکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبح امروز صروت گرفت بهره برداری از پروژه های بخش کشاورزی میاندوآب

صبح امروز صروت گرفت بهره برداری از پروژه های بخش کشاورزی میاندوآب