مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1395 ساعت 17:102016-08-03اقتصادي

کارخانه ایرانیت با 24 میلیارد تومان به چرخه تولید بر می گردد


مدیرعامل کارخانه ایرانیت با تاکید بر تعطیل نبودن کارخانه گفت:سال 92 فقط خطوط تولید را با هدف اصلاح ساختار و نوسازی ماشین الات متوقف کردیم.

- وفایی با بیان اینکه برای تولید محصولات بدون ازبست نیازمند تکنولوژی های جدید و دانش فنی تولید این نوع محصولات بودیم ، افزود : شش ماه بعد از توقف تولید کارخانجات ایرانیت در بهمن 1390 تیم جدید مدیریتی در شرایطی که با مشکلات متعددی از جمله کارگرانی که فضایی برای کار نداشتند ، تکنولوژی جدیدی برای تولید نداشتیم ، بدهی های شرکت به بانکها ، تامین اجتماعی ، بدهی مالیاتی و تعلیق قرارداد با مشتریان روی کار امد.

وی گفت : با اماده شدن ماشین الات موفق شدیم با همین دستگاهها در مدت یکسال یک میلیون متر ورق بدون ازبست تولید کنیم که با استقبال مشتریان دربازار مواجه شد ولی چون ماشین الات ما مربوط به 60 سال قبل است ، تولید با این ماشین الات توجیه اقتصادی نداشت.

وفایی افزود : در این مدت تمام 250 کارگر کارخانه را باتوجه به سخت و زیان اور بودن شغل بازنشست کردیم و اکنون حدود 8 تا 10 کارگر داریم که در استانه بازنشستگی هستند ، لذا ما کسی را اخراج و بیکار نکردیم و حقوق کسی را قطع نکردیم و اکنون از تامین اجتماعی حقوق دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه ایرانیت با 24 میلیارد تومان به چرخه تولید بر می گردد

کارخانه ایرانیت با 24 میلیارد تومان به چرخه تولید بر می گردد