مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1395 ساعت 08:362016-07-25ورزشي

کارگروه مد و لباس، دخالتی در طراحی لباس المپیک نداشته است


دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس با انتقاد از جزیره ای رفتار کردن سازمان های دولتی گفت: ما آمادگی خود را برای تولید و طراحی لباس ورزشکاران در المپیک ریو اعلام کردیم و کمیته المپیک پاسخی نداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو؛ حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس عنوان کرد: ما هیچ نقشی در زمینه طراحی لباس کاروان ایران در المپیک نداشته ایم.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس از مکاتبه با کمیته ملی المپیک و بی توجهی آنان خبر داد و افزود: من شخصا دو بار، یک بار دی ماه 1394 و بار دیگر، اردیبهشت ماه جاری با کمیته ملی المپیک مکاتبه کردم و گفتم کارگروه مد و لباس این آمادگی این را دارد که مسئولیت طراحی و حتی تولید لباس های رژه کاروان ایران را در المپیک ریو بپذیرد و از همکاری طیف وسیعی از طراحان و استادان دانشگاه ها بهره ببرد.

حتی نماینده کارگروه مد و لباس، در کمیته ملی امپیک حضور پیدا کرد و این پیشنهاد را با آنها در میان گذاشت اما هیچ پاسخی از جانب آنها دریافت نشد.

قبادی به اهمیت رویداد مهمی چون المپیک در معرفی فرهنگ و هنر ایران اشاره و بیان کرد: مدت هاست که لباس، تنها پوشش افراد نیست بلکه رسانه ای که فرهنگ و تمدن و جایگاه اجتماعی آنها را هم به نمایش می گذارد بنابراین بهتر است در انتخاب لباسی که قرار است بر تن ورزشکاران،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه مد و لباس، دخالتی در طراحی لباس المپیک نداشته است

کارگروه مد و لباس، دخالتی در طراحی لباس المپیک نداشته است