مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1395 ساعت 12:252016-07-22ورزشي

کرمان قهرمان مسابقات موتورکراس شرق و جنوب شرق کشور


این مسابقات با حضور 53 موتورسوار از استانهای خراسان رضوی، جنوبی، شمالی، سیستان و بلوچستان، کرمان و شیراز در پیست موتورسواری بوذرجمهر قاین برگزار شد - استان کرمان در مجموع امتیازات تیمی قهرمان مسابقات موتورکراس شرق و جنوب شرق کشور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: این مسابقات با حضور 53 موتورسوار از استانهای خراسان رضوی ، جنوبی ، شمالی ، سیستان و بلوچستان ، کرمان و شیراز به مدت یک روز در پیست موتورسواری بوذرجمهر قاین برگزار شد.

آقای برومند با بیان اینکه مسابقات در سه کلاس 65 سی سی ، 250 سی سی و 450 سی سی برگزار شده افزود: در پایان مسابقات، نفرات برتر هر کلاس مشخص که به ترتیب در کلاس 65 سی سی پویا دهنوی از کرمان اول ، سجاد رزمخواه از سیستان و بلوچستان دوم و محمد سینا داشگر از خراسان جنوبی سوم شدند.

وی ادامه داد: در کلاس 250 سی سی نیز آقایان مصطفی پورابراهیمی و محسن نادری از کرمان به ترتیب اول و سوم شدند و سعید قربان زاده از خراسان جنوبی دوم شد همچنین در کلاس 450 سی سی نیز آقایان محمود خانی از خراسان جنوبی اول ، توسلی کیا از سیستان و بلوجستان دوم و ابوذز پورزرندی از کرمان سوم شدند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه در مجموع امتیازهای تیمی، تیم کرمان با 93 امتیاز برتر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان قهرمان مسابقات موتورکراس شرق و جنوب شرق کشور

کرمان قهرمان مسابقات موتورکراس شرق و جنوب شرق کشور