مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1395 ساعت 10:262016-06-17اجتماعي

دستگیری سربازان غایب تشدید می شود/ جزییاتی جدید از طرح پرداخت جریمه غیبت


جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با تشریح اخباری جدید برای متقضایان پرداخت جریمه غیبت سربازی، از تشدید دستگیری سربازان غایب و فراری و اعمال سایر محرومیت ها و محدودیت های قانونی برای این مشمولان در سال جاری خبر داد.

- سردار موسی کمالی در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم"، با اشاره به ثبت نام بیش از 10 هزار نفر به منظور پرداخت جرایم غیبت سربازی از ابتدای خردادماه امسال، اظهار داشت: پس از شروع ثبت نام مشمولانی که دارای 8 سال غیبت سربازی بودند، متأسفانه اشکالاتی در سامانه مکانیزه سازمان وظیفه عمومی و پلیس+10 به وجود آمد که روند ثبت نام مشمولان را با کندی مواجه کرد.

توصیه سردار کمالی به متقاضیان پرداخت جریمه غیبت: ثبت نام زودتر، جریمه کمتر وی ادامه داد: البته در حال حاضر این اشکالات برطرف شده و از این رو لازم است تا مشمولانی که قصد بهره مندی از این موضوع را دارند هرچه سریع تر نسبت به ثبت نام خود در این طرح اقدام کنند چرا که میزان جریمه نقدی این مشمولان تا زمان ثبت نام آنها در این سامانه محاسبه می شود و طبیعتاً کسانی که دیرتر ثبت نام کنند باید جریمه بیشتری را پرداخت کنند.

انجام دو اصلاحیه در فرآیند ثبت نام متقضایان جریمه غیبت جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با با تأکید بر اصلاح فرآیند ثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سربازان غایب تشدید می شود/ جزییاتی جدید از طرح پرداخت جریمه غیبت

دستگیری سربازان غایب تشدید می شود/ جزییاتی جدید از طرح پرداخت جریمه غیبت