مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1395 ساعت 15:562016-06-13اقتصادي

رییس سازمان صنعت گیلان خبر داد بهبود رسیدگی به مشکل واحدهای صنعتی گیلان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از بهبود روند رسیدگی به مشکل واحدهای صنعتی در قالب کارگروه رفع موانع تولید در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رشت، علی منتظری بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گیلان با اشاره به اینکه بسیاری از مشکل واحدهای تولیدی استان در این کارگروه مطرح شده است اظهار کرد: برخی از مشکل واحدهای تولیدی در حال پیگیری جدی بوده و در مجموع روند رسیدگی به مشکل واحدها نسبت به سال های اخیر بهبود پیدا کرده است.

وی به وجود برخی از مشکلات و سختی ها در حوزه صنعت کشور اشاره کرد و افزود: گیلان دارای کمترین تعطیلی واحدهای تولیدی در کشور است و تمام تلاش مسؤولان مربوطه معطوف به جلوگیری از بروز بحران در حوزه تولید استان است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از سرمایه گذاری 718 میلیارد تومانی در صنعت استان در سال 94 خبر داد و بیان کرد: سرمایه گذاری مذکور نسبت به سال ماقبل آن بیش از 60 درصد رشد داشته است.

منتظری با بیان اینکه میزان سرمایه گذاری پروانه های تاسیس صادر شده در گیلان با رشد خیره کننده نسبت به سال های گذشته برخوردار است، تصریح کرد: سرمایه گذاری پروانه های تاسیس گیلان به 72 هزار میلیارد تومان رسیده و این امر نشان دهنده افزایش قابل توجه تمایل و رغبت به سرمایه گذاری صنعتی در استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان صنعت گیلان خبر داد بهبود رسیدگی به مشکل واحدهای صنعتی گیلان

رییس سازمان صنعت گیلان خبر داد بهبود رسیدگی به مشکل واحدهای صنعتی گیلان