مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1395 ساعت 13:062016-06-08بين الملل

نگرانی نخست وزیر سابق فرانسه از اعتصاب خلبانان ایرفرانس طی مسابقات یورو 2016


نخست وزیر سابق فرانسه طی اظهاراتی تهدید به اعتصاب خلبانان شرکت هواپیمایی ایرفرانس در جریان برگزاری مسابقات جام ملت های اروپا را اقدامی بیهوده و نامناسب خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، نخست وزیر سابق فرانسه طی اظهاراتی تهدید خلبانان شرکت هواپیمایی ایرفرانس به برگزاری اعتصاب در جریان برگزاری مسابقات جام ملت های اروپا موسوم به یورو 2016 در فرانسه را اقدامی بیهوده و بسیار نامناسب ارزیابی کرد.

به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو، فرانسوآ فیون در اظهاراتی در گفت وگو با شبکه TF اعلام کرد: من از تهدید خلبانان شرکت هواپیمایی ایرفرانس برای برگزاری اعتصاب در جریان برگزاری مسابقات یورو 2016 مطلع هستم و معتقدم که این اقدامی کاملا بیهوده است.

وی افزود: در شرایط بوجود آمده پس از سیل شدید اخیر، تهدیدهای تروریستی که هرگز تا این حد بالا نبوده و همچنین برگزاری مسابقات فوتبال یورو 2016 در فرانسه، اعتصاب خلبانان ایرفرانس غیرقابل تحمل و مغایر با منافع عمومی کشور است.

نخست وزیر فرانسه در ادامه گفت: آنچه من می خواهم این است که در آستانه برگزاری یورو 2016 که موضوع وجهه فرانسه در میان است و سهم مهمی در آینده کشور و رشد اقتصادی ما دارد، هر کس مسئولیت خود را بر عهده گیرد و تلاش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی نخست وزیر سابق فرانسه از اعتصاب خلبانان ایرفرانس طی مسابقات یورو 2016

نگرانی نخست وزیر سابق فرانسه از اعتصاب خلبانان ایرفرانس طی مسابقات یورو 2016