مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1395 ساعت 16:562016-05-16سياسي

با حضور فرزند آیت الله گلپایگانی صورت گرفت آغاز دوره کارآموزی کمک پرستاری در قم


مراسم آغاز کارآموزی فراگیران نخستین دوره آموزشی کمک پرستاری در استان قم با حضور فرزند آیت الله گلپایگانی و جمعی از مسؤولان جهاد دانشگاهی کشور و دانشگاه علوم پزشکی استان قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، نخستین دوره آموزشی کمک پرستاری به صورت هماهنگ با کل کشور در قم زیر نظر جهاد دانشگاهی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان قم با حضور آیت الله سید جواد گلپایگانی در بیمارستان آیت الله گلپایگانی آغاز شد.

در مراسمی که به این مناسبت در سالن کنفرانس بیمارستان آیت الله گلپایگانی با حضور جمعی از مسؤولان کشوری و استانی برگزار شد، عباس اشراقی رییس بیمارستان آیت الله گلپایگانی به تبیین شرح وظایف کمک پرستاران پرداخت و گفت: کمک پرستاران به عنوان همراهان صمیمی پرستار و بیمار محسوب می شوند.

محمد کیا مدیرکل دفتر نیازسنجی و پروژه یابی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی نیز که در این مراسم حضور داشت به رویکرد جهاد دانشگاهی در اجرای برنامه های آموزشی اشاره و تصریح کرد: در کل کشور 650 هزار نفر در برنامه های آموزشی جهاد دانشگاهی شرکت می کنند که تلاش شده به آموزش های عمومی و تخصصی که در بازار کار کشور مورد نیاز است، بیش از پیش توجه شود.

زهرا حبیبی معاون آموزش جهاد دانشگاهی قم نیز با بیان اینکه تنها مجری برگزاری دوره آموزشی کمک پرستاری در قم جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور فرزند آیت الله گلپایگانی صورت گرفت آغاز دوره کارآموزی کمک پرستاری در قم

با حضور فرزند آیت الله گلپایگانی صورت گرفت آغاز دوره کارآموزی کمک پرستاری در قم