مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1395 ساعت 17:562016-05-07بين الملل

واشنگتن سزاوار کمترین اعتمادی از سوی دولت‎ها و ملت‎ها نیست


سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی در سخنانی با اشاره به مصادره 2 میلیارد دلار از اموال کشورمان توسط آمریکا گفت که واشنگتن سزاوار کمترین اعتمادی از سوی دولت‎ها و ملت‎ها نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم"، خبر مصادره دو میلیارد دلار از اموال بانک مرکزی از سوی دادگاه آمریکایی به بهانه دست داشتن ایران در انفجار ساختمان تفنگداران آمریکایی در سال 1983 در جنوب بیروت با واکنش های داخلی متفاوتی رو به رو شد که همگی اذعان داشتند اینک با دولتی رو به رو هستیم که اساسی‎ترین اصول حقوق بین الملل را رعایت نمی کند.

درباره واکنش های بین المللی و راهکارهای جلوگیری از غارت های بیشتر آمریکا هفته نامه پنجره با سید محمدعلی حسینی سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه به گفت وگو نشسته است.

اقدامات سیاسی یا حقوقی ایران برای توقف اجرای رای دیوان عالی آمریکا را چگونه ارزیابی می‎کنید؟ ببینید در ابتدا لازم است به این نکته مهم توجه داشته باشیم که ما در این پرونده با کشور یا دشمن شروری طرف هستیم که بدیهی‎ترین مبانی و قواعد قانونی را در رفتار خود برنمی تابد و به تعبیر درست وزیر خارجه کشورمان مستمرا نظم و حقوق بین‎الملل را به چالش کشیده و به مخاطره انداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن سزاوار کمترین اعتمادی از سوی دولت‎ها و ملت‎ها نیست

واشنگتن سزاوار کمترین اعتمادی از سوی دولت‎ها و ملت‎ها نیست