مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1395 ساعت 13:512016-04-24سياسي

با حضور رییس جمهور ترکمنستان جشن اسب اصیل ترکمن در عشق آباد برگزار شد+تصاویر


جشن ملی اسب اصیل ترکمن با حضور رییس جمهور، مقامات دولتی ترکمنستان و نیز هیئت ها، سفرا و دیپلمات های خارجی مقیم عشق‏ آباد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " در عشق ‏آباد، امروز جشن ملی اسب اصیل ترکمن در محل مجتمع بین ‏المللی پرورش و اسب دوانی واقع در حومه عشق‏ آباد، با حضور رییس جمهور و مقامات دولت ترکمنستان و نیز هیئت ها، سفرا و دیپلمات های خارجی مقیم عشق‏ آباد برگزار شد.

جشن ملی اسب ترکمن که همه ساله در آخرین یکشنبه آوریل ماه به صورت گسترده برگزار می شود، با نمایش بازی های ملی اسب توسط سوارکاران ترکمنستانی و گروه موسوم به گالکینیش ادامه یافت و سوارکاران جوان ترکمن مهارت خود را با حرکات و نمایش ‏های مختلف و پیچیده بر روی اسب به نمایش گذاشتند.

مسابقات زیباترین اسب اصیل ترکمن و نیز مسابقات اسب سواری با حضور چابکسوارانی از استان های مختلف ترکمنستان، مسابقه بهترین آثار هنری و صنایع دستی با موضوع اسب اصیل ترکمن و بهترین نقاشی و مجسمه سازی، بخش دیگری از این مراسم بود و در پایان جوایز نفیسی و نقدی به برندگان اهدا شد.

سپس تعدادی از اسب های اصیل ترکمن از سوی مردم استان های پنجگانه ترکمنستان و شهر عشق آباد به پاس خدمات شخصی در زمینه حمایت از صنعت پرورش، تکثیر و نیز حفظ نژاد اسب اصیل ترکمن به عنوان هدیه به قربانقلی بردی مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور رییس جمهور ترکمنستان جشن اسب اصیل ترکمن در عشق آباد برگزار شد+تصاویر

با حضور رییس جمهور ترکمنستان جشن اسب اصیل ترکمن در عشق آباد برگزار شد+تصاویر